20 Eylül 2012 Perşembe

Akçakoca Kale Plajı








         Bir deniz özlemidir aylardır almış başını gidiyordu içimde. Kokusunu duyuyordum evde,aylardır hasta olunca hasta yatağımda en çok deniz kokusu istedim. Şöyle parfümü olsa da sıksaydım keşke. E mümkün olsa deniz kokusunu da getirebilecek bir aşkım var o ayrı. Düzce de oturuyoruz,buraları pek bilmiyorduk yeni yeni keşfediyoruz. Meğersem yarım saat uzaklığımızda denizimiz varmış. Aylardır hasta yatmasam çoktan keşfederdik de yazı yata yata geçirdim vesselam.Akçakoca da Kale diye bir yer varmış. Fotolarını çektim zaten sizlerle de paylaşıcam. Sakin ,kafa dinlemeye müsait bir yer. Zaten kalabalık beachlerde boy gösterecek değiliz,eşofmanlarımı giyip gayet salaş bir gezi istedim. Üni'yi Muğlada okuyunca gökova,marmaris,fethiye,bodrum hepsine doyduk. Düzce de yaşadığımıza ayrı seviniyorum çünkü karadeniz tarafını gezmeyi çok istiyordum. Hep merak etmiştim. Zamanla buraları fethedeceğiz. Yolunuz düşerse mutlaka gidin tavsiye ederim canlarım.



2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir yere benziyor bencede gitmek lazım

BİR GÜZELLİK YAP-BURCU dedi ki...

Kesinlikle canım:)