24 Mayıs 2012 Perşembe

KOMŞUM BİRNUR'UN SOFRASI



BİRNUR'UN İKRAM TABAĞI
                                                     

                                                         
                                            DEREOTLU POĞAÇA


                                                               
                                            YAPRAK SARMA


                                                             
                                            GÜL BÖREĞİ



                                                     
                                         VEE YOĞURTLU PATATES SALATASI

                  Merhabalar, yine bir sofra postuyla karşınızdayım. Türkiye'nin hatta dünyanın birçok yerinden  beni izleyen takipçilerime kocaman sevgiler gönderiyorum,fakat bana uğradğınızı görüp de bir selam verdiğinizi görememek beni üzüyor. Merak ediyorum kimler var aramızda. Bir selam bir merhaba tanışmamıza sebep. Komşum Birnur hamarat arkadaşım çok güzel ikramlar hazırlamıştı,sizler için fotoğrafladım. Fotoğraf makinem eski,fotoğraflar da ancak bu kadar oldu. Kusura bakmayalım lütfen.  PASTA DA VARDI AMA HER ŞEY O KADAR GÜZELDİ Kİ HEMEN YİYEBİLMEK   İÇİN FOTOĞRAFLAMAYA FIRSATIM OLMADI:) 
ELLERİNE SAĞLIK ŞEKER VE HAMARAT KOMŞUM:)

4 yorum:

sadecenaciye dedi ki...

ben varım merhaba Hayırlı kandiller binnur hanımın ellerine sağlık iftara orda olasım geldi...

BİR GÜZELLİK YAP-BURCU dedi ki...

Merhaba Naciyecim,buyur gel katıl bize çok eğleniyoruz valla,yürüyüşler,platesler,kahvaltılar,pastalae börekler,bu akşamda hep birlikte kandil için okuma yapıcaz. Sana da hayırlı kandiller canım:)

Mutlu Anne ve Çocuk dedi ki...

baktım yorum da bırakayım bırakmadı deme:) çok güzel sofra ama en çok sofradaki muhabbet güzeldir.

BİR GÜZELLİK YAP-BURCU dedi ki...

İyi yaptın:) Ay o muhabbetlere doyum olmuyor sorma:) Seni de bekleriz:)